zondag 30 juni 2013

Morgen begin ik

Morgen begin ik met mijn experiment en ik heb niet gesmokkeld. Dus niet ineens heel veel extra boodschappen in huis gehaald zodat ik een extra voorraadje heb en het daar even mee kan doen. Nee, gewoon wat ik dit weekend nodig had en een potje van dit en een potje van zo. Zoals het er nu naar uitziet eet ik morgenavond pasta met spinazie en spekjes en de drie dagen daarna chilli con carne uit voorraad maar de rest moet ik nog kopen. Zoals brood, beleg, yoghurt, zoete aardappelen en wat fruit. Daarnaast heb ik ook nog wel een zakje of blikje soep wat ik mee kan nemen voor de nachtdiensten.
Morgen neem ik 25 euro op. Op dit moment heb ik nog wat kleingeld in mijn portomonnee zitten en ik weet niet of ik het erin laat zitten of het apart in een potje doe.
Het is eigenlijk niet alleen voor de sport dat ik dit doe, eigenlijk is het bittere noodzaak...

Even een berekening, het kleingeld in mijn portomonee is EUR 4,70. En die laat ik erin zitten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten